Tee päring

Uudised

28.02.2020

Tunne meie äri, CASE STUDY #2

Rahvusvaheline toiduaine- ja joogiettevõte on Logistika Plussi klient, miks ta valis meid?

Tunne meie äri, Case study 2

Logistika Plussi kliendiks on Euroopa üks juhtivaid toiduaine- ja joogiettevõtteid, kelle tootmine ja Euroopa keskladu on Ida-Euroopas. Eestisse turustatakse 5-6 erinevat brandi. 

Klient vajas Eestis kesklao teenust, mille abil teenindada Eesti jaekaubandusettevõtete (Maxima, Selver, Coop jne) kaupluseid ja keskladusid.

Klient tarnib kauba Logistika Plussi logistikakeskusesse, kus kaup kontrollitakse, registreeritakse laoarvestuse süsteemi ning jälgitakse kauba saadavust ja kauba säilivusaegu (parim enne) partiipõhiselt. Logistika Plussi laoarvestuse andmebaasis on kliendile näha müügiraportid, tagastuse raportid, parim enne tähtajad, toodete liikumine.

Klient teeb regulaarseid tellimusi, mille järgselt saadetis komplekteeritakse jälgides eelnevalt fikseeritud kauba saatmise tingimusi nagu näiteks partii ja parim enne tähtaeg. Logistika Pluss korraldab transpordi üle Eesti jaemüügiettevõtte kesklattu või kauplustesse kokkulepitud tarnegraafiku alusel.

Teenuse osutamiseks vajalikud eeldused, mida pakub Logistika Pluss:

1. Üle-eestiline jaotusveo võrgustik;

2. Temperatuuri ja niiskuse jälgimise süsteemiga A-klassi laod;

3. Partii jälgitavuse ja FEFO (First Expired First Out) võimekusega laohaldussüsteem;

4. Veterinaar- ja Toiduameti mahekäitleja tunnus;

5. Lisaväärtusteenused – sildistamine, pakendamine, defektide tuvastamine ja korrigeerimine, tagastuste käitlus;

6. Kõrge tarnekvaliteet – 99,6% (tellimuste komplekteerimine ja tarne tähtaegsus).

Organiseerime kliendi kaubad iganädalaselt 350 sihtkohta üle Eesti.

Logistika Pluss lahendab rahvusvahelise kliendi lao- ja jaotuslogistika vajadused.

Loe ka eelmist postitust Case Study #1 “Milliseid Logistika Plussi teenuseid kasutab rahvusvaheline börsil noteeritud elektroonikatööstuse ettevõte?” 

Viimased uudised