Uudised
Logistika Plussi meeskonna lood
Logistika Plussis valitsev õhkkond on täis soojust ja häid emotsioone. Sellist keskkonda suudavad luua vaid ettevõttes töötavad inimesed. Kohe saame teada, kes on osa neist inimestest ja milline on nende lugu.
Tolliagent Sigre tunneb, et töökeskkond on kiiduväärt, meeskonnatöö toimib ja kedagi murega üksi juurdlema ei jäeta. Naine on õppinud tolli ja maksunduse eriala. Sigre oli uute väljakutsete otsinguil ning otsustaski kandideerida, sest hindab pikaajalise tööstaaži järjepidevust. Olemas oli ka töökogemus sarnaselt ametikohalt, seega kulges sisseelamine sujuvalt.
Eriti meeldis talle, et protsessi käigus tutvustati põhjalikult kõikide osakondade tööd. Praeguseks on Sigrel tööstaaži Logistika Plussis aasta jagu. Enim hindab ta ettevõttes valitsevat õhkkonda, mis tema sõnul on soe ning mõnus.
Töötingimusi peab oluliseks ka tootmisjuht Avo juhtides tähelepanu sellele, et tööjõu voolavus on viimastel aastatel minimaalne. See ütleb nii mõndagi ettevõtte sisekliima kohta. Avo ise on ettevõttes töötanud juba üheksa aastat. Varasemalt pidas ta Ericssonis vahetusevanema ametit. Kuna sealt saadud oskuste ja kogemuste pagas haakusid ka Logistika Plussi visiooniga uuele inimesele, siis juhtuski nii, et Avost sai värskelt loodud tootmise osakonna juht.
„Kui töö huvitab ja tahad areneda, siis see ongi motivatsioon,“ avab Avo enda vaateid. Vähem tähtsam ei ole ka hea ülemus. Tarneahela juht Rein seda Avo sõnul kindlasti on. Ka konkurentsivõimeline palk on Avo silmis oluline, kuigi mitte kõige tähtsam.
Kadi 12-aastane teekond ettevõttes on olnud täis liikumist ja uute kogemuste omandamist. Eelmises ettevõttes pidas ta ostu ning varude haldamisega seotud ametit ning töötas tol ajal samuti hoopiski Logistika Plussi kliendi juures. Kui toonane ettevõte valmistus uksi sulgema, edastati Logistika Plussi juhile Toomasele sellekohane info soovitusega Kadiga koostööd jätkata. Kuna Logistika Pluss oli tol ajal verinoor ning kiires kasvus ettevõte, siis ei oodanud Toomas kontakteerumisega kaua. Juba Kadi külaskäigu ajal lattu tegi Toomas talle ka tööpakkumise.
Kadi asus tööle kliendisuhete juhina. Olgugi, et ametikoht oli ambitsioonikale naisele tundmatu, hüppas ta julgelt pea ees vette ning ületas kõik hirmud. Esialgu tegutses naine kliendisuhete juhina. Seejärel hakkas samm-sammult liikuma müügi poole ning lõpuks oligi kogu fookus seal. Järgnesid kolm imelist aastat lastega kodus. Tööle naastes liikus ta müügist üsna kiirelt klienditeeninduse valdkonda tagasi. Kuna ettevõtte jaoks on oluline pakkuda klientidele parimat teenust ning haldamist, siis jõudiski Kadi ringiga tagasi kliendisuhete juhtimise juurde. Selles vallas on tal enda sõnul kõige suurem kompetents.
Kadi on kindlasti silmapaistev oma julguse ning konkreetsusega. Pealehakkaja hingega naine hindab teadmisi, mis talle esialgu ka erinevate koolituste näol anti. Kadi lisab: “Meeletult hea tunne on olnud areneda koos ettevõtte, juhtkonna ning kollektiiviga. See on ühtehoidmise tunnet veelgi enam kasvatanud. Ettevõte areneb siiani kiirelt ning inimesed koos sellega. Piire ees ei ole, küll aga on välja arendatud selged süsteemid ja protsessid, mis lihtsustavad töötegemist ning sisseelamist olulisel määral. Väljakutseid on ka muidugi omajagu, kuid juhid on inimlikud ning tunnustavad töötajaid: See omakorda tekitab tahte veelgi enam panustada.“
„Mida rohkem oma inimesi ümber on, seda parem,“ arvab büroojuht Dina, kellel on ettevõttes samuti pikk teekond olnud. Kümme aastat tagasi, peale kõrge intensiivsusega töö tegemist, otsustas Dina veidikeseks aja maha võtta. Sealt edasi tekkis mõte otsida uusi väljakutseid, kuid pigem rahulikumal ametikohal. Logistika Plussi inventeerija töö tundus olevat just sobiv. Dina võetigi ettevõttesse avasüli vastu.
Viienda aasta lõpul hakkas inventeerija ametikoht naisele kitsaks jääma ning nii sai ta järgnevad kaks aastat hoopis kliendihaldurina ennast proovile panna. Edasi kutsus ettevõtte tegevjuht Toomas ta juba vestlema ning pakkus uut väljakutset büroojuhina. Suhtlemist armastava inimesena arvas Dina, et see ametikoht võiks talle samuti sobida ja seda ta ka viimased kolm aastat teinud ongi. Kõige olulisemaks peab Dina head meeskonnatööd ja toetavaid juhte.
Teenusehaldur Anne mäletab siiani emotsioone, mis teda ettevõttesse vestlusele tulles valdasid. „Mind võeti vastu niivõrd soojalt ja sõbralikult, et see läks hinge. Kuus kuud hiljem on mul nägu ikka naerul,“ kirjeldab Anne enda muljeid. Ulatusliku kogemustepagasiga naine oli peale eelmisest töökohast lahkumist uute väljakutsete otsinguil. Sisimas soovis ta kliendihalduri ametikohta, kuid kõikjal kuhu kandideeris, tuli vastus, et Anne on üle kvalifitseeritud. Logistika Pluss oli tema sõnul esimene koht, kus vaadati teda kui inimest, mitte kui pelgalt CV-d.
Lisaks oli naine teinud ettevõtte kohta ka juba eelnevat uurimistööd ning talle väga meeldis Logistika Plussi koduleht ja Facebooki leht. Talle jäi silma, et oma töötajatest räägitakse seal äärmiselt positiivsel toonil. Oli selge, et Logistika Plussi ning Anne inimlikud väärtused klappisid. Naise jaoks ongi tööõhkkond ning inimesed oluliseks kriteeriumiks tööandja valikul ning tundub, et Logistika Plussis on ta leidnud enda teise kodu. Veel räägib Anne sisseelamise protsessist, mis oli tema sõnul väga selge ning läbipaistev, sest kõik tegevused on kaardistatud ning üles tähendatud.
Logistika Plussi meeskonna ühiselt hinnatud väärtused ettevõttes on: vaheldusrikkus ning väljakutsed, kokkuhoidev meeskond, arenguvõimalused, selgelt kirjeldatud protsessid, head töötingimused ja paindlikkus. Vabade töökohtade kohta uuri siit.
Küsimuste korral saada meile sõnum: