Uudised
Kuluefektiivne ladustamine: Kas ise ladu pidada on parim lahendus?
Ettevõtted, kes vajavad pinda kaupade ladustamiseks, komplekteerimiseks, pakendamiseks või ka tootmiseks, on suure tõenäosusega seisnud silmitsi erinevate valikutega. Kas ehitada ise ladu, komplekteerida tooteid enda kaupluses, rentida stock-office tüüpi laopind või otsida hoopis muid lahendusi? Kui te ei mahu olemasolevale pinnale enam ära ning olete mõtlemas suurele investeeringule uue lao näol või soovite oma äripidamist lihtsalt mugavamaks ja efektiivsemaks muuta, siis meie soovitus on enne suurte finantsotsuste tegemist esimese asjana kaaluda hoopis spetsialiseerunud laoteenuse partneri kasutamist. Järgnevalt räägime veidi lähemalt miks.
Ruumi paindlikkus ja efektiivne kasutus
Laopinda valides on keeruline täpselt hinnata, kui palju ruumi te tegelikult vajate ning milline oleks efektiivne riiulite paigutus. Kui valite liiga väikese ruumi, ei pruugi teie kaup sinna ära mahtuda. Kui valite liiga suure ruumi, jääb osa ruumist tühjaks ja maksate üleliigse pinna eest. Logistika Plussi teenusega maksate ainult reaalselt kasutatava mahu eest, tagades sellega optimaalse kulude juhtimise. Lisaks saate kindel olla, et kui teie ettevõte laieneb või ärimudel muutub, suudame paindlikult kohandada teenuste mahtu ja tüüpi vastavalt teie uutele vajadustele. See tähendab, et te ei pea muretsema, kui teie ettevõtte vajadused ajas muutuvad – oleme valmis kasvama koos teiega.
Asukoha eelised
Kui valite enda kaupade ladustamiseks pinda, siis on oluline arvestada sealse infrastruktuuriga. Halva transpordiühendusega kohtades on töötajate ja ka klientide leidmine sageli keeruline. Logistika Plussi peakontor ja ladu asuvad Tallinna linnas Lasnamäel, mis tagab kiire ja mugava ligipääsu. Meie teine logistikakeskus asub linna külje all Irus, mis on strateegiliselt hea asukohaga, lähedal põhimaanteedele. Meie asukohad on toimiva ühistranspordi läheduses, mis lihtsustab nii töötajate kui klientide ligipääsu.
Protsesside efektiivsus
Tööprotsesside juurutamine ja efektiivselt käimasaamine nõuab palju ressursse. Kui palju on vaja palgata personali, kui palju on vaja laotehnikat, kui tihti peab käima koristaja ning milline internetipakkuja valida – need on vaid üksikud küsimused, millega peate tegelema. Spetsialiseerunud laoteenuse pakkujana oleme oma protsessid põhjalikult optimeerinud ja hoiame neid pidevalt ajakohasena. Logistika Plussil on aastatepikkune kogemus laoteenuste pakkumisel, mis tähendab, et meie meeskond suudab lahendada erinevaid logistikaprobleeme ja pakkuda lahendusi ka keerukamates olukordades. Meie pikaajalised kliendisuhted ja positiivne tagasiside kinnitavad, et oleme usaldusväärne partner, kellele saab loota. Tänu kogemustele suudame kiiresti kohaneda muutuvate vajadustega ja tagada, et teie kaubad on alati turvaliselt ja tõhusalt hallatud.
Tehnoloogiline tugi ja läbipaistvus
Ise ladu pidades peate investeerima tehnoloogilistesse lahendustesse, mis võimaldavad kaupade jälgimist, varude haldamist ja tellimuste täitmist. Lisaks tuleb neid süsteeme järjepidevalt hooldada ning ajakohasena hoida, eriti tänases küberohtusid täis maailmas. Kõik see nõuab teilt omakorda ressursse. Logistika Pluss kasutab kaasaegseid tehnoloogiaid ja tarkvaralahendusi, mis tagavad reaalajas ülevaate laoseisust ja logistilistest operatsioonidest ning paljudest erinevatest tulemusmõõdikutest, mis aitavad ladu efektiivsena hoida. Samuti pöörame palju tähelepanu küberturvalisusele. Tipptasemel laohaldussüsteem aitab vigade minimeerimisel ja töövoo kiirendamisel, mis omakorda suurendab efektiivsust ja vähendab kulusid. Seda näitab ka meie ülikõrge teenusekvaliteet – 99,8%.
Kui on vaja lisateenused
Kui avastaksite oma kaubast praaktooteid või on kiiresti vaja teha mingeid lisatöid toodetele, peaksite hakkama kulutama aega ja raha, et leida keegi, kes vea parandaks. Logistika Plussi teenused on väga mitmekesiseid ja kohandatavad teie eripärade ning vajadustega. Teeme pidevalt erinevaid lisaväärtusprojekte. Meil on võimekus teha lihtsamaid töid nagu toodetele etikettide lisamine või ümberpakkimine, samas on olemas suur kogemus keerulisemate projektidega nagu elektroonikakomponentide testimine või juhiste järgi toodete parandamine, isegi õmblustööd.
Kokkuvõtteks võib öelda, et laoteenuse sisseostmisel maksate täpselt selle eest, mida vajate – te ei pea muretsema ruumipuuduse üle kõrghooaegadel ega maksma tühja ruumi eest madalhooaegadel, te ei pea ostma või rentima laotehnikat ja riiuleid, te ei pea muretsema töötajate leidmise pärast. Meie kliendibaasi senise kogemuse põhjal saame väita, et teenuse sisseost toob kaasa laokulude aastase vähenemise 20-50%. Võtke meiega ühendust, saate personaalse pakkumise, mis arvestab just teie vajadustega ning tagab teie varale mõistliku ja kuluefektiivse ladustamise.