Tee päring

Uudised

12.09.2023

Kuidas Logistika Pluss loob tugevaid kliendisuhteid: praktilised nipid ja kogemused

Kliendisuhted – oluline lüli iga ettevõtte eduloos. Tugevate ja püsivate suhete loomine klientidega on ettevõtte jätkusuutlikkuse alustala ning võti kasvuks. Kuigi see võib tunduda väljakutsena, on heade suhete loomine ja hoidmine oma vaeva väärt, kuna see tagab ettevõtte pikaajalise edu. Selles artiklis jagame praktilisi näpunäiteid, kuidas ehitada ja hoida tugevaid kliendisuhteid, tuues juurde Logistika Plussi näiteid ning kogemusi. Need nipid kehtivad igas tööstusharus, olenemata, kas tegemist on väikeettevõtte, suurkorporatsiooni või isegi mittetulundusühinguga. Usume, et leiate siit praktilised nipid ka enda ettevõtte jaoks.

klienditeeninduse nipid

Kuulake oma kliente

Klientide vajaduste ja murede kuulamine on esmatähtis. Veenduge, et nad tunneksid end kuulduna ja mõistetuna, sest see aitab luua usaldusväärseid suhteid. Koguge teavet klientide vajaduste ja ootuste kohta, mis aitab teil paremini mõista turgu ja teha strateegilisi otsuseid teenuse kvaliteedi ja efektiivsuse parandamiseks. Logistika Plussis näiteks on meil loodud eraldi klienditeeninduse osakond, mis vastutab klientide suhete loomise ja haldamise eest.

Meie kliendisuhete juht Kadi Torn toob välja, et kuigi tehnoloogia kiire areng on aja jooksul mõjutanud kliendisuhete rolli ja enamus andmevahetust toimib tänapäeval automaatselt, siis meie suhtleme oma klientidega sellele vaatamata regulaarselt. Head suhted ja kliendi vajaduste mõistmine on kriitilise tähtsusega, kuna rahulolevad kliendid on valmis ettevõtte teenuseid kasutama ja neid soovitama ka teistele.

Pakkuge kvaliteetseid tooteid või teenuseid

Kvaliteetne toode või teenus on rahuloleva kliendi võti. Ärge kunagi andke järgi kvaliteedis. Kui klient saab rohkem, kui ta ootas, on tema rahulolu kõrge, mis loob head eeldused pikaajaliseks suhteks. Logistika Plussis oleme loonud juhtimissüsteemid, protsessid ning seireks leppinud kokku mõõdikud, mis toetaksid kõrge teenusekvaliteedi pakkumist kliendile. Täna saame öelda, et selle pühendumuse tõenduseks oli meie teenusekvaliteedi näitaja teisel kvartalil 99,6% ja klientidelt usaldusväärsuse hinnang 9,1 punkti (10-st). On oluline pühenduda kvaliteedile ja klientide rahulolu tagamisele ning meie jätkame kindlasti samas vaimus.

Olge usaldusväärne

Olge alati ausad ja täitke oma lubadused. Usalduse kaotamine võib olla kahjulik ja seda on raske taastada. Kliendisuhete juht Kadi räägib, et ka tema praktikas on olnud erinevaid juhtumeid, kus esmapilgul tundub olukord väljapääsmatu, kuid rääkimine on alati parim viis lahenduste leidmiseks. Tuleb olla aus, kuulata teise poole ootusi ja takistusi ning siis ühiselt leida mõlemale poolele parim lahendus. Üks Logistika Plussi alustaladest on meie ühiselt kokku lepitud väärtused, avatus ja ausus, ning neid me jälgime igapäevaselt oma suhtluses klientidega.

klienditeeninduse nipid logistika plussis

Pakkuge personaalset kogemust

Kliendid hindavad personaalset lähenemist. Tehke jõupingutusi, et mõista nende individuaalseid vajadusi ja soove. Kliendisuhete juht Kadi toob välja, et põhjuseid kuidas midagi mitte saada on palju, kuid alati tuleb lähtuda sellest, et kuidas me siis saame. Kui teie ettevõte suudab pakkuda paremat personaalset kogemust kui teised, siis tõenäoliselt valivad kliendid just teid.

Jälgige tagasisidet

Küsige klientidelt tagasisidet ja võtke seda tõsiselt. See aitab teil oma tooteid või teenuseid parandada ja näitab, et hoolite nende arvamusest. Tugev kliendisuhe aitab ettevõttel silma paista ja konkurentidest eristuda. Kadi sõnul usaldav ning lojaalne klient on parim referents ettevõttele.

Püsige kontaktis

Ärge laske kliendisuhetel hääbuda pärast müügitehingut. Regulaarne suhtlus näitab teie pühendumust ja hoolivust. Kiiresti muutuvas ärikeskkonnas on kliendisuhete roll üha olulisem. Logistikasektor on sellest hea näide, kuna tarneahelad muutuvad üha keerulisemaks ja kiiremaks ning nõudlus usaldusväärse teenuse järele kasvab. Üks peamisi komponente, mis aitab ettevõtetel silma paista ja konkurentidest eristuda, on kvaliteetne klienditeenindus. Seega, kõige olulisem on luua klientidega usaldusväärne kontakt ja seda hoida.

Kui kliendid saavad hea teeninduse osaliseks ja nende vajadustele reageeritakse kiiresti ja tõhusalt, on suurem tõenäosus, et nad jäävad ettevõtte püsiklientideks ja soovitavad seda ka teistele. Logistika Plussis pingutame igapäevaselt ja meil on kasutusel needsamad nipid, et luua ja hoida oma klientidega tugevaid suhteid ning olla parim teenusepakkuja logistikateenuste vallas.


    Viimased uudised