Uudised
Logistika Pluss võtab kasutusele uue laojuhtimise rakenduse
Klientide paremaks teenindamiseks võtab Logistika Pluss oktoobrikuus kasutusele uue laojuhtimise rakenduse (WMS). Oleme uue rakenduse kasutuselevõtuks valmistunud terve selle aasta. Suvel toimusid süsteemi arendused ja seadistused. Septembrikuus jõudsime planeeritult testimise etappi, mis läks edukalt – süsteem võetakse kasutusse oktoobri teisel poolel.
Praegu teeme ettevalmistusi uue laojuhtimise rakenduse kasutuselevõtmiseks ning järk-järgult viime kliendid üle uude süsteemi. Me oleme põhjalikult koolitanud oma majasiseseid peakasutajaid, lisaks on üleminekul meile abiks ka süsteemi teeninduspartner. Selle kõigega oleme maandanud riske oma klientide jaoks.
Mis muutub klientide jaoks?
Uues kliendiveebis on rohkem võimalusi – klient saab ise lisada uusi kaupu, sisestada nii sissetulekute kui väljaminekute tellimusi koos lisainfoga (partii, säilivusaeg, märkused tellimuse juurde). Uuest raportite keskkonnast on võimalik saada andmeid oma kaupade ja liikumiste kohta ning soovitud info endale perioodiliselt nt e-postile tellida.
Olemasolevatele liidestatud klientidele tagame nende liideste jätkuva toimimise. Teiste jaoks on uues süsteemis aga mugavad ja kiired liidestuse tegemise võimalused, sõltumata kliendi kasutatavast süsteemist. Liidestus on meie poolt eelistatuim viis oma klientidega info vahetamiseks. Soovime seda rakendada võimalikult paljude klientidega, tehes infovahetust kiiremaks, vigade-vabamaks ning automaatsemaks. Täiustuvad võimalused liidestamiseks nii e-kaupmeeste kui ka erinevate vedajatega, sealhulgas võimalus lihtsasti koostada saadetistele erinevaid pakikaarte (shipping labels) – nii kliendikohaseid kui rahvusvahelisele standardile vastavaid.
Esimeste klientidega on kokkulepitud kuupäevad, millal nende teenindamine viiakse üle uude süsteemi. Järgmistele klientidele anname ajaplaani osas täpsemat infot novembri alguses, siis lepime ka kokku ajad kliendi veebikeskkonna koolitusteks.