Kvaliteet
Teenusekvaliteet on logistikateenuste osutamisel äärmiselt oluline ja seda mitmel tasandil. See tähendab täpsete tarneaegade järgimist, õigeaegseid tarneid ning kauba korrektset käsitlemist igas etapis. Kõike kliendi jaoks kõige mugavamal viisil.
Kvaliteet on alati Logistika Plussi tegevuse keskmes.
Me pühendume järjepidevalt teenuste täiustamisele ja vastame kõrgeimatele rahvusvahelistele kvaliteedistandarditele kõikides enda tegevustes.
Kasutame kaasaegseid tehnoloogiaid ja töövõtteid, et tagada täpsus, usaldusväärsus ning klientide rahulolu. Enda väljatöötatud ja viimistletud kvaliteedijuhtimissüsteemiga tagame, et igas teenuseetapis järgitakse hoolikalt seatud nõudeid ja eesmärke, luues lisandväärtust igale koostööle.
Oleme kindlad, et meie pühendumine kvaliteedile aitab hoida konkurentsieelist ja kindlustada pikaajalised partnerlussuhted.
Oma integreeritud juhtimissüsteemiga järgime rahvusvahelisi standardeid ISO 9001:2015 ja ISO 14001:2015.
Kvaliteedi- ja keskkonnapoliitika
Kvaliteedijuhtimissüsteemi sertifikaat
Keskkonnajuhtimise süsteemi sertifikaat